Oficiální stranky fotbalového klubu

SK Baník Modlany z.s.

Přátelský z., Ne 3.3.2024 15:30

SK Baník Modlany z.s.2

Sportovní klub Dolní Chabry, z.s.

Přátelský z., So 24.2.2024 09:00

29. kolo, So 01.06 10:15

30. kolo, So 08.06 10:15

FC Chomutov s.r.o.

Fotbalový klub Ostrov, z.s.

16. kolo, So 15.06 10:15

Fotbalový klub Ostrov,..

TJ Velké Hamry z.s.

Přátelský z., So 13.07 10:15

SK Štětí, z.s.

Od začátku až do konce si můžete přečíst jaký byl fotbalový rok 2021/2022 mužstva dospělých ve Fortuna Divizi.

Od začátku až do konce si můžete přečíst jaký byl fotbalový rok 2021/2022  mužstva dospělých ve Fortuna Divizi.

Mužstvo

dospělých

ve Fortuna

divizi ročník

2021/2022

To hlavní co fotbalový ročník 2021/2022 přinesl je, že se na rozdíl od předchozích dvou odehrál celý. Žádná covidová opatření a  všechna mužstva mohla změřit své síly na hřišti. Sestupujícím týmy jsou Tatran Rakovník, který získal 3 body, zrovna s naším mužstvem, Dobříš a Ostrov. Postup do ČFL si již 1 kolo před koncem zajistil FK Baník-Most Souš. Pojďme ale k našemu mužstvu. Cíl byl jasný. Nemít starosti se záchranou, pohybovat se ve středu tabulky a divákům předvádět hezký fotbal, což se myslíme ve většině případů dařilo. Před letošní sezónou, došlo poměrně na naše poměry k velkým hráčským změnám. Hlásilo se 6 nových fotbalistů a v mnoha případech to byla mladá krev. Přípravné období bylo velmi dlouhé, protože kovidová opatření skončila ještě na jaře a bylo dost času jak na tréninky, tak i přípravná utkání. Těch jsme do prvního mistráku odehráli 8. 5 vítězných, 1x jsme remizovali a 2x odešli ze hřiště poraženi.  Soupeře jsme měli ve většině případů velmi kvalitní a dokonce jsme hráli přátelské utkání i proti prvoligovému Hradci Králové. Prohráli jsme sice 6:1, ale moc nechybělo a rozdíl takový nemusel být. 4 branky jsme inkasovali až v posledních 10 minutách, když nám došly fyzické síly. Realizační tým se za celý rok nezměnil, pouze v zimní přestávce převzal mužstvo jako vedoucí David Lisec. Trenérem je Josef Jarolím a hrajícím asistentem Michal Obrtlík, který se také velmi intenzivně věnoval i tréninkům týmu.  S dobrou formou a náladou jsme 31. července loňského roku odjížděli do Souše, kde má své sídlo sdružený tým Most-Souš, který se netajil, že cíle m je postup do třetí ligy.  Moc nechybělo a málem bylo na světě překvapení v podobě našeho vítězství. Domácí vyrovnali až v samotném závěru z penalty. Pak jsme doma přivítali Tatran Rakovník. Měli jsme co vracet, protože v minulých 2 ročnících jsme s ním doma vždy prohráli. Tentokrát to vyšlo a vyhráli jsme 2:0. 14. srpna jsme neuspěli v Českém Brodě, i když jsme celý druhý poločas hráli bez vyloučeného Michala Obrtlíka. Následovala doma výhra  nad Ostrovem 6:2. Všech 8 brnek padlo po změně stran a o ty naše se postaralo 6 střelců a jeden z nich se brankou na 5:2 přihlásil o branku roku. Muamer Mešič.  Do Prahy na Meteor jsme k 5. kolu jsme odjeli 29. srpna a výkon po prohře 3:0 hodnotil Michal Obrtlík jako jeden z nejslabší v podzimní části. Velmi dobře jsme zvládli domácí utkání s FK SEKO Louny. Vyrovnaný zápas, ale prostě jsme to ukopali. Jiří Vokoun vstřelil obě branky. V 7. kole jsme získali poprvé body na hřišti soupeře ve Slaném. V poločase jsme vedli 1:0, ale na začátku druhé půle si vstřelil vlastní branku Rudolf Slanička a tak to také skončilo, i když jsme v 1. části zahodili velké množství tutových brankových příležitostí.   18. září jsme hrálu druhý venkovní zápas v řadě za sebou. Na krásném hřišti FC Chomutov jsme po brance Muamera Mešiče z volného přímého kopu vedli 1:0, ale na závěr poločasu byl vyloučen brankář Michal Vondrka, navíc penalta a už jsme se vezli. Prohra 3:1. Čtvrtou domácí výhru v řade jsme vykopali v 9. kole proti Březové, když jsme výsledek 0:1 otáčeli na 2:1 v posledních 8 minutách. 2:1 Jiří Neuman. Pak se v úterý v den státního svátku 28. září předehrávalo 15. kolo.  Doma jsme s Kladnem remizovali 1:1. Hosté vyrovnali v závěru zápasu  z penalty.  Byla to naše první ztráta bodů na domácím trávníku. Nespokojeni s výkonem rozhodčích jsme byli v Neratovicích 2. října. Branky padaly ve 2. poločase. Domácí vedli 2:0, když tomu předcházelo prapodivné posuzování situací rozhodčími. Když Jiří Vokoun snížil v poslední minutě na 1:2, tak rozhodčí zápas ukončil ještě dříve než domácí rozehráli ze středového kruhu. Cenná byla domácí výhra nad Aritmou v 11. kole. V poločase jsme vedli 2:1, ale po změně stran jsme se museli dlouho obávat o výsledek.  Uklidnění přišlo až 2 minuty před koncem, když po rohu Jiřího Vacka skóroval hlavou Rudolf Slanička na 3:1. První vítězství na hřišti soupeře a do této doby zatím jediné, jsme získali ve 12. kole 16. října v Brandýse n.L. Výhra 4:1 byla skvělá. Prohrávali jsme sice 1:0, ale pak se začalo dařit a do čeho jsme kopli, tak tam spadlo. V tabulce jsme se dostali na 7. místo s 21 body.  13. kolo jsme sehráli s dalším z aspirantů na postup. Doma s Arsenalem Česká Lípa. Skončilo to 1:1. Až v úplném závěru vyrovnal David Čada. Poslední podzimní kolo se hrálo 30. října v něm jsme v Dobříši bez zraněného Jiřího Vokouna hráli bez branek 0:0. Po podzimu jsme byli na 9. místě s 23 body.  Zimní přípravné zápasy jsme zahájili v Praze Podolí prohrou s  třetiligovou Admirou 5:0. V zimě jsme trénovali a hráli přípravná utkání hlavně na umělé trávě v Roudnici n.L. Výsledky byly jednou dobré jednou špatné, ale tak už to v přípravě bývá. Výhra 14:0 na Roudnicí n.L. se už hned tak opakovat nebude. Generálkou na jarní část soutěže byla výhra nad  účastníkem Ústeckého přeboru Horním Jiřetínem v Podluskách 9:0. Užitečné bylo i 4 denní soustředění ve Sloupu v Čechách.  To už se ale do Štětí k prvnímu jarnímu kolu chystal vedoucí celek tabulky FK Baník Most-Souš. Přijel 12. března 2022 a vyhrál 1:0 brankou Danyile Dolechka. Prohra mrzela, protože to byl vyrovnaný zápas a bod jsme si zasloužili. Získat zpět ztracené body jsme jeli do Rakovníka, které do té doby nezískalo ani bod, a vlastně do dnes má pouze 3 a to právě po naší herní blamáži 19. března na hřišti Tatranu Rakovník. Udobřit diváky po výkonu v Rakovníku jsme chtěli doma proti silnému Českému Brodu vedeného internacionálem Martinem Frýdkem. Zvítězili jsme 2:1. Obě branky vstřelil  z penalty Muamer Mešič. 10. místo s 26 body. Na hřišti zachraňujícího Ostrova jsme remizovali 0:0. Moc brankových příležitostí jsme si nevypracovali, ale v poslední minutě jsme měli po volném přímém kopu kopat penaltu, když brankář málem amputoval hlavu Rudolfovi Slaničkovi. Po dlouhým letech jsme dokázali porazit Meteor Praha. 9. dubna viděli štětští diváci velké drama, které vrcholilo krásnou vítěznou brankou Marka Poláka na 2:1. V pátek 15. dubna v den státního svátku jsme v Lounech, které se v tuto dobu herně trápily, remizovali 0:0. Sestava zde byla hodně kombinovaná, ale nakonec jsme po matném výkonu byli rádi aspoň za bod.  Dobrý výkon jsme podali doma o týden později ve 22. kole 23. dubna, když jsme jasně přehráli zachraňující se Slaný. Ještě si vylepšit pozici v tabulce jsme mohli 30. dubna, kdy jsme v druhém domácím zápase v řadě přivítali FC Chomutov. Šancí jsme měli spoustu, ale využita nebyla ani jedna. Obrana Chomutova s Patrikem Gedeonem a Martinem Bočkem v sestavě slavila úspěch. Po 23 zápasech jsme byli na krásném 6. místě s 35 body. Do 220 kilometrů vzdálené Březové jsme jeli 7. května a domů dalších 220 kilometrů zpět jsme jeli bez bodu. V úvodu 2. poločasu jsme po vlastní brance vyrovnali na 1:1, zdálo se že přebíráme iniciativu, ale přišly chyby, které domácím pomohly po 4 zápasech konečně vyhrát. TOP výkonu, který mnozí hodnotí jako nejlepší v sezóně jsme podali doma 14. května proti o postup bojujícím FK Neratovicím-Byškovicím. Za výkon a výhru 3:0 zaslouží naši borci potlesk. Po delší době se brankou na 3:0 trefil i Jiří Vokoun. 6. místo a 38 bodů po 25 kolech bylo krásné a další kola už jsme si mohli užívat. Bohužel na Aritmě 21. května se tak nestalo, a i když jsme z penalty rychle vyrovnali na 1:1, tak po změně stran jsme se herně hledali. Za celý zápas jsme snad ani jednou nevystřelil na branku, a tak není divu, že vítěznou branku na 2:1 dali domácí. 28. května jsme na vlastním pažitu ve značně oslabené sestavě porazili ve 27. kole Brandýs n.L. 2 branky vstřelil David Čada a hosté, kteří také hlásili zraněné, jen snížili na konečných 1:2. Poslední zápas, který jsme v dosavadním ročníku sehráli, byl na programu 4. června na hřišti 3. celku tabulky Arsenalu Česká Lípa. Závěrečné minuty by lépe nenapsal ani   dramatik William Shakespear. V 84. minutě se po dlouhých 7 měsících trefil Rudolf Slanička a vyrovnal na 2:2. Když už se zdálo, že povezeme domů bod, tak v 90. minutě šli domácí do vedení 1:0. Rozhodčí nastavoval minutu. Rychle jsme podnikli výpad po levé straně, přišel centr a hlavička Rudolfa Slaničky na konečných 3:3. 2 kola před koncem jsme na 7. místě se 42 body a pokusíme se to udržet. Rozlučka s domácími fanoušky byla na programu 11. června, kdy jsme přivítali již sestupující Dobříš a domů ji poslali se 6 brankami. Poslední utkání letošního ročníku jsme odehráli na Kladně na stadionu Františka Kloze 18. června  a připravili jsme si nepříjemné překvapení. Utrpěli jsme nejvyšší porážku v sezóně 5:0.  V tabulce se ale nic nezměnilo. V ročníku Fotuna divize 2021/2022 jsme skončili na velmi pěkném 7. místě.

Celkový výsledek 7. místo naplnil naše předsezónní cíle a možná jsou i o něco lepší. Samozřejmě najdou se chyby a některé výkony nebyly ideální, ale tak už to ve fotbale chodí. Naše mužstvo po celou dobu sezóny hrálo velmi dobře a divákům se fotbal musel líbit. Velká síla a i díky Vám divákům, byly naše domácí zápasy. Doma jsme prohráli jen 1x a to ještě na vrchním hřišti. Bylo to v 1 jarním kole proti Mostu-Souši. Jinak na spodním plácku nás (kde nyní probíhá rekultivace) nikdo v letošním ročníku porazit nedokázal.  Mužstvu gratulujeme a už se těšíme  na další mistrovské divizní zápasy 2022/2023, jehož rozlosování proběhne v úterý 28. června.

Doma

Venku

Diskuze

Události

Žádné nadcházející události pro tento tým.

Tabulka

1 gól

Štěpán Bechyně

Filip Zezula
INDUSTRIAL CZ, spol. s r.o. Pokorný s.r.o. Město Štětí STAVEBNÍ STROJE A DOPRAVA JIRÁNEK  411 63 Hrobce FORNAXA-TĚSNĚNÍ spol s.r.o. 261 01 Přípram AHLFIT, spol.s r.o.  739 21 Paskov Průmstav Štětí a.s. 411 08 Štětí DEKRA Industrial s.r.o.   530 06 Pardubice Dům dětí a mládeže Štětí VOLEMAN - autobusová přeprava Restaurace Klub 411 08 Štětí UNISTROJ s.r.o.   411 08 Štětí IZOLACE BERAN s.r.o. 411 08 Štětí Ústecký Krajský úřad TYMA CZ, s.r.o.  400 04 Trmice Fortuna